Global
Teacher
Prize

 

Projekat „National Teacher Prize” deo je projekta „Global Teacher Prize” koje organizuje Varkey Fondacija. Kako je Udruženje Živojin Mišić partner Varkey Fondacije, to znači da je projekat „Najbolji edukatori Srbije” postao prekvalifikaciono takmičenje za „National Teacher Prize”.

O projektu

 
Pravo učešća na konkursu za „National Teacher Prize” imaju svi učitelji, nastavnici i profesori osnovnih i srednjih škola koji su dobitnici nagrade „Najbolji edukatori Srbije”, koji aktivno rade u nastavi, i planiraju da rade u nastavi još minimum 5 godina. Pravo učešća na konkursu za „National Teacher Prize” imaju i kandidati koji su učestvovali u izboru i prethodnih godina, a u skladu sa Pravilnikom Varkey Fondacije.
Projekat „National Teacher Prize” deo je projekta „Global Teacher Prize” koje organizuje Varkey Fondacija. Kako je Udruženje Živojin Mišić partner Varkey Fondacije, to znači da je projekat „Najbolji edukatori Srbije” postao prekvalifikaciono takmičenje za „National Teacher Prize”. Cilj nam je da od već nagrađenih Najboljih edukatora Srbije izaberemo do petoro najboljih, koliko je propisano od strane Varkey Foundation-a. Pobednici nacionalnog takmičenja (do petoro pobednika) plasiraće se na „Global Teacher Prize” koji dalje funkcioniše prema pravilima Varkey Fondacije. Kroz ovaj projekat želimo još jednom da pohvalimo, nagradimo i ohrabrimo izuzetne nastavnike u Srbiji, i damo im mogućnost da se nađu na jednom od najvećih svetskih takmičenja u sferi obrazovanja, „Global Teacher Prize”.

Kandidati koji su nosioci titule „Najbolji edukatori Srbije” mogu se prijaviti za nagradu „National Teacher Prize” i to preko forme koju dobijaju od Udruženja Živojin Mišić, a koja je u skladu sa formom dobijenom od Varkey Fondacije. Kandidati se mogu prijaviti sami, ili ih može nominovati neko od kolega „Najboljih edukatora Srbije”.

KRITERIJUMI

1.

Upotreba efektivnih nastavnih praksi koje utiču na kvalitet obrazovanja na globalnom nivou

2.

Upotreba inovativnog nastavnog programa koji utiče na rad škole, okruženja i države, i koji se pokazao kao dobra metoda za rešavanje novih izazova u budućnosti

3.

Postignuća učenika nominovanog nastavnika

4.

Uticaj na zajednicu

5.

Razvijanje učenika kao građanina sveta kroz pružanje obrazovanja zasnovanog na vrednostima
koje će ih pripremiti za svet u kom će živeti i raditi sa ljudima različitih nacionalnosti, kultura i religija

6.

Unapređivanje nastavničke profesije putem podizanja nivoa nastave, razmene dobrih praksi i
saradnje sa kolegama

7.

Prepoznavanje rada nastavnika od strane učenika, kolega, direktora škole ili drugih članova

Pobednici nacionalnog konkursa

 

Dragan Kuveljić

Katarina Veljković

Tatjana Marković Topalović

Komisija

 

Branislav Ranđelović

V. d. direktora Zavoda za vrednovanje kvaliteta obrazovanja i vaspitanja.

Dragica Pavlović Babić

Koordinator PISA istraživanja u Srbiji i saradnik Instituta za psihologiju u oblasti obrazovanja

Dušan Basalo

Senior partner u konsultantskoj kompaniji "Atria Group"

Ivana Cenerić

Koordinator istraživanja u Centru za obrazovne politike

Srđan Ognjanović

Direktor Matematičke gimnazije

Srđan Verbić

Bivši ministar prosvete

Vigor Majić

Direktor istraživačke stanice Petnica

Udruženje Živojin Mišić

 

Zvonimirka Jovičić

Marinko Petković