Dugogodišnji rad sa romskom decom učiteljica Jelena Babić pretočila je u slikovni srpsko – romski rečnik, namenjen deci predškolskog uzrasta i mlađim osnovnoškolcima.Naime, često se dešava da u radu sa romskom decom nailazimo na probleme u komunikac ...
Kako koristiti mikrobitove u nastavi?
Značaj mikrobitova u nastavi se ogleda u razvijanju digitalnih veština i veština programiranja kod učenika što je neophodno za napredak u 21.veku Mikrobitovi su stigli u naše škole. Smatram da je sada važno omogućiti nastavnicima dobru podršku z ...
Književna preporuka Biljane Živković
Prema nekim istraživanjima, u proseku učitelj/nastavnik svakog dana u školi donese više od 1500 pedagoških odluka. To je više od četiri odluke u minuti!Šta sve nastavik/ca treba da zna, može, ume? Jednostavno rečeno: treba da poseduje neverovatne sp ...
Književna preporuka Tatjane Marković -Topalović
Imate li strpljenja pročitati fizički rezon ili preporuku? Kada vas vaša omiljena „kuća“ pozove da nešto produmate javno, uz to i da preporučite, osećanja su vam, generalno, pomešana. Sa jedne strane, čast i privilegija, a sa druge odgovornost i ...
Književna preporuka Snežane Radivojše
„Reci mi šta čitaš, pa ću ti reći ko si „ ,to je istina , ali ja ću te bolje upoznati, ako mi kažeš šta ponovo čitaš." Fransoa Morijak Spisak knjiga koje bih ponovo čitala je nepregledan ali za ovu priliku sam odlučila da vam predstavim knjigu iz ...
Kako će izgledati obrazovanje u svetu nakon pandemije?
,,Obrazovanje je način oslobađanja uma i tela individue da bude ono što želi i da ima mir u sebi“ Nadiem Makarim, ministar obrazovanja i kulture Republike Indonezije 16.septembra održana je onlajn konferencija u organizaciji Yidan Prize fond ...
Književna preporuka Udruženja „Živojin Mišić“
„The smartest kids in the world“, Amanda Ripley ZAŠTO? Književne preporuke su uvek bile delikatan posao, pogotovu u svetu prosvetnih radnika. Preporuku možemo meriti prema osobi koja nam sugeriše izbor, prema tiražu knjige, prema ličnom obrazo ...
Kako smo se igrali tokom onlajn nastave?
"Onlajn nastava ne može da zameni redovnu, ali može da pruži stvari koje redovna ne može. Mi smo kroz android igricu tražili odgovor na pitanje ,,Da li su nam stvarno potrebne nuklearne elektrane?" Projekat "Škola budućnosti" Pre dve godine m ...
Paradoks jeste/nije onlajn pedagogija – drugi deo
Prvi deo teksta ,,Paradoks jeste/nije onlajn pedagogija" možete pročitati klikom na ovaj link. (...) II princip interaktivnosti („Interactivity is the heart and soul of effective asynchronous learning“) Drugi princip interaktivnosti podrazumev ...
Paradoks jeste/nije onlajn pedagogija – prvi deo
Kada svi tvrde nešto, a rade kao da to nešto ne postoji Postoje neka verovanja u društvu u koja niko pojedinačno ne veruje. Žižek često navodi primer „verovanja“ u deda Mraza – iako niko u Deda Mraza ne veruje, ni roditelji ni deca (osim sasvim ...